понеділок, 31 грудня 2012 р.

"Різдвяна містерія" від Cantabile Orchestra

     Сьогодні досить короткий пост, але вельми цікавий, новорічний і святковий.
Отож, 29 грудня в Палаці Мистецтв Cantabile Orchestra виступили з новорічними композиціями. Вперше це був концерт повністю присвячений саундтрекам із різдвяних фільмів. І, якщо вітати музикантів з прем'єрою, то запевняю-вона була успішна!

     Cantabile Orchestra виступали у зменшеному складі, тим не менш, повністю змогли передати святковий настрій, атмосферу Різдва і Нового року. Насправді, це неймовірне відчуття, коли сидиш у залі, слухаєш вражаючу живу музику і одночасно згадуєш кадри з фільму. Я вважаю, що це справді наполеглива праця і головне вдала, якщо викликає такі приємні емоції. Я дуже
хотіла почути саундтреки з "Сам удома" і почула! За що я дуже вдячна музикантам- вони зіграли перфектно!
     Було декілька композицій з Гаррі Поттера, і також запевню- дуже гарно, влучно і просто приємно це слухати. Ну і звісно назву ще фільми, з яких лунали композиції: Полярний експрес, Різдвяна історія, Едвард руки-ножиці, Анастасія, звісно Сам удома  і ще декілька, які почула вперше.
     На сцені було 14 музикантів( якщо не помиляюсь) і вони створили неймовірне звучання, тобто глядачу/слухачу залишалось лише зручно вмоститися у кріслі і насолоджуватись. Також згадаю вокалісток, на цьому концерті вони змогли більше себе проявити і я була вражена-насправді дуже приємні і сильні голоси.
     На цьому концерті я була лише як слухачка, тому фото не зробила, лише одне. Зате зняла декілька відео, тому ласкаво прошу на мій КАНАЛ
     І вітаю усіх з новорічними святами!

Немає коментарів:

Дописати коментар