неділю, 31 березня 2013 р.

"Крихітка" з електропрограмою

Зразу ж хочу зробити невелике зауваження- прошу сприймати цей текст лише як відгук, суб'єктивну думку.

    Отож, "Крихітка" у Львові, з електропрограмою- я просто не могла пропустити такої події. І як виявилося, що краще б пропустила. Але все по-порядку.
    Субота, 30 березня, 19.30 заходжу у клуб "The gas station", кажу, як завжди- акредитована преса, і тут виявляється, що ні сайту, ні прізвища фотографа немає. В мене невеликий шок- як так, акредитацію ж  нормально отримали, для чого і хочу представити доказ.






Сергій Вараниця - фотограф сайту muznews.com. 

    Тобто проблем не мало б бути, а тут я на вході "стирчу" щонайменше 10 хв і доводжу, що акредитацію все ж отримали, чому не має сайту в списку преси, чому не має прізвища фотографа (я ж мала бути лише як журналіст). Вони ж стверджують( відповідальні за пресу-наскільки розумію), що нічого не має, нам дали списки, вас там не має. Ще декілька хв то дівчина, то хлопець бігають туди-сюди, а потім знову підходять і питаються- "То вас двоє має бути?". А я про що вам вже 10 хв говорю???.. І тоді нарешті мене пустили. Ну, мабуть, кожен розуміє, що після такого "чудового" ставлення- настрій пропав повністю, якби я не хотіла справді почути "Крихітку", розвернулася б і пішла. До речі, Сергій так і зробив, він просто не прийшов- і правильно зробив.
    Отож, вирішила, що наступного разу я просто сюди не прийду. Бо все зробили з своєї сторони як преси, а вони не мали права так мене прийняти.
    Далі- стою під сценою, чекаю на "Крихітку". На годиннику 20.45- а гурту ще досі нема на сцені, натомість з'являються "Зелені сестри".
    Тут лише наведу цитату з твіттеру Каші Сальцової - "Саундчек "Зелених Сестер".Їх атональна фольк-індітроніка підриває психіку непідготовлених прибиральниць."
    Я можу лише підтвердити таке саме явище на концерті. Та знову ж це моє суб'єктивне враження.

Якщо не помиляюсь, то "Крихітка"  на сцені з'явилась десь аж пів 10.

     Про сам концерт

    Каша Сальцова- крута, без запечерень Її голос, манера поведінки-це просто щось унікальне, неймовірне і чудове. Але особисто мені здається, що електропрограма- це не те, що потрібно гурту. Чому я так думаю? Бо чула повноцінний виступ групи на фестивалі ЗАХІД, у серпні минулого року. І можу сказати, що тоді це була справжня "Крихітка", а вчора- щось більш як сучасне віяння і данина електроніці. Таке нове електронне звучання отримали такі пісні як "Пароль", "Рецепт", "Монета", "Все, що тобі потрібно", "Хлопчик для серцебиття". На біс - "Ти на першому місці" і  "Щось на зразок".

    Хоч насправді відвідувачам концерту це подобалось. І як кажуть - народ "перся" під таку музику. Я і близько не хочу сказати, що Крихітка погана чи щось таке. Просто думаю, що у більш такій роковій обробці- це була справжня, жива "Крихітка". До речі, Каша вчора пообіцяла, що закінчить з електропрограмою саме у Львові. Ну що ж, тоді це хороша новина.

P.S. Я знову хочу написати, що не мала ніякого наміру когось образити цим текстом. Це лише моя суб'єктивна думка і суб'єктивне враження.
P.P.S. Якщо Каша все ж прочитає цей текст, то- пробачте будь ласка, за те, що сліпила Вас спалахом. В мене іншого вибору не було.

Якщо комусь ще цікаві фото з концерту, то представляю їх Вашій увазі.























Немає коментарів:

Дописати коментар