середу, 10 квітня 2013 р.

"Камон мен, давай без імен..!"

     ..Чомусь саме ці рядки, прочитані Сергієм Жаданом на його поетичному вечорі у книгарні "Є" мені згадуються найбільше. Можливо, тому що саме цю поезію він начитував під музику  "Собак в  космосі" у червні минулого року у Львові? Не знаю, але для мене творчість цього поета розпочалась саме із виступу разом із "Собаками в космосі". Мені чомусь поезія разом із музикою набагато краще сприймається. Та зараз мова не про це. Отож, вівторок, 17.00, книгарня "Є", подія анонсована, як представлення збірки Сергія Жадана "Вогнепальні і ножові". Хоча ця збірка " з'явилась у світ" і ще минулого року, тим не менш протягом поетичного вечора прозвучали  зовсім нові поезії, поезії із збірки "Вогнепальні і ножові", і декілька  віршів з попередніх збірок.
     Особисто мені було цікаво спостерігати, як Сергій читає поезії, як жестикулює і як це все сприймає публіка. До речі, людей зібралося досить таки багато і вразило те, що коли Жадан читав поезію, то панувала тиша, така тиша, завдяки якій найкраще сприймались його вірші. Ну але що тут говорити? Це треба слухати. Я взагалі не вмію про поезію говорити. Бо як? Це ж кожна людина по-різному розуміє/сприймає один і той же текст. І кожен вкладає в це якийсь сенс, про який автор навіть міг не думати. Лише можу додати, що для мене Жадан в прозі-зовсім інший. Так! Мені дуже сильно подобається його проза, зокрема "Біг Мак та інші історії"-вибрані оповідання. Бо от те, про що він пише, це і є щось таке живе, сьогоденне. Мене навіть іноді вражає ось ця влучність, якою він описує життя. Лише хочу додати фразу із  "Атласу автомобільних доріг України" - "Натомість про справжнє життя вичитати в книжках було неможливо- справжнє життя було поруч і його потрібно було проживати"..

P.S. На сайті ТСН Сергій веде свій БЛОГ . Раджу почитати
P.P.S Сергій Жадан і Собаки в космосі виступлять вкінці серпня на фестивалі ЗАХІД . Не пропустіть цієї нагоди!
P.P.P.S Пост сьогодні вийшов якось лише про одну людину, ну але тим не менш надіюся, що було цікаво читати.

Фото з поетичного вечора.























Немає коментарів:

Дописати коментар