неділю, 14 квітня 2013 р.

..Я щаслива, ти щасливий.. (Сергій Бабкін у Львові)

Отже, я таки потрапила на концерт Бабкіна, не без проблем звісно, але потрапила, як  журналіст. І це, як виявилося, не було аж так погано, як я очікувала. Тому  моя думка про концерт Сергія Бабкіна з презентацію альбому «Сєргєвна». 

Найперше що я можу сказати- рік після концерту Брюсселю збулась моя мрія-побувати на концерті Бабкіна. І все ж він таки шикарний. І як я писала нотатки протягом концерту- Бабкін and Co феєричні :)

Весь концерту- це була зміна від ліричних до енергійних пісень. Мене це дуже вразило, як можна після «Смесь» заспівати ніжну, мелодійну «Недотрога»? Так швидко перейти від одного стану в інший? Та найбільше мене вразило виконання пісні «Политика». Бабкін просто підірвав зал, скакав, мікрофон лежав на сцені, зал співав «Полюби политика»- це насправді було найсильніший енергетичний момент концерту.  І після цієї пісні - «Прилетай»- при чому лірика виконана чисто і якісно. Взагалі про лірику-це окрема тема. Тобто, моє спостереження таке- Бабкін- це поєднання ро́ку і мелодійності, але яке гармонічне поєднання! Він здатен виконати і енергійну, і повільно пісню однаково чудово і добре. І саме це вражає приємно. А про саму лірику-це в нього на найвищому рівні. Спостерігати, як він віддається музиці, сцені і словам- незабутньо. Таке враження, що він опиняється десь у своєму світі і отримує насолоду від всього дійства, яке відбувається на сцені.

Відчувалась сильна підтримка і енергетика публіки, буквально всі пісні слухачі сприймали бурними оплесками. Коли починались перші акорди деяких композицій, то зразу ж з залу лунали захопливі вигуки.

Взагалі, усе шикарно. Ще хочу сказати, що прозвучали 3 україномовні пісні-«Ще осінь зовсім молода», на біс –«Хмари» і «Злива». І за це я хочу окремо подякувати! Це було просто неймовірно!

!!!Notice, please. Єдине, що я хочу ще написати- це про слухачів/відвідувачів/глядачів концерту з фотоаппаратами. Якщо ви вже фотографуєте концерт, то будь ласка, робіть це без спалаху! Або принаймні тоді, коли буде більше світла на сцені і це не буде аж так яскраво. Бо чорт забирай, ви щонайменше заважаєте людям, які прийшли послухати концерт. Для фото є фотографи і це їхня робота. Тому, будь ласка, поважайте людей, які сидять в  залі. Я бачила так звані «результати» цих фото з спалахом з балкому/з кінця залу. Це жалюгідно і можна просто видалити,а не хизуватися усім, що ви маєте фото з концерту. Дякую, що почитали цю думку.

Відео: Ще осінь зовсім молода
           Злива

Так як я була лише як журналіст, фото по-суті нема, лише ось декілька.






Немає коментарів:

Дописати коментар