неділю, 1 червня 2014 р.

Щастя *_*

Акустична програма групи ТНМК у Львові.. Це чи не найкраща подія за останні декілька місяців. Скажу щиро- я була по-справжньому щаслива. І пропоную свій маленький репортаж.

Вечір понеділка, філармонія. Початок тижня чи точніше його вечір обіцяє бути хорошим. Особливе місце, чудова акустика- все це лише цьому сприяє. Людей багато, але перші ряди не дуже зайняті (ці місця були дорожчі), балкон же повністю заповнений. Після перших кількох пісень Фагот пропонує "балкону" спуститися вниз. Я, як і чимало відвідувачів, скористалася такою нагодою і в результаті сиділа в перших рядах і насолоджувалася музикою "Танків". Перші враження від початку концерту-це геть не акустична програма :) Драйв, енергія мене змушували підспівувати і просто хотіли підірвати з місця. На жаль, в філармонії такого робити не можна :)
Зі слів Фагота і Фоззі, це вперше вони виконують таку велику акустичну програму, зокрема в ній є багато ексклюзиву- пісні, які дуже рідко виконуються або й взагалі ще їх публіка не чула. Головна перевага -це те, що музиканти можуть грати те, що захочуть, що їм подобається. Найголовніше те, що й публіці це також подобалося. Акустична програма у виконанні ТНМК- це справді чудово, добре, якісно, емоційно, круто. Фагот знову зіграв на фаготі пісню "Пливе човен", лунали вже так добре  знайомі, але приємні і улюблені ноти пісень: "Забув", "Чашка", "Темно", "Проїхали". Львівська публіка почула прем'єру пісні, яка ще назви не має, але думаю, що точно стане популярною. Взагалі, усе, що пише ТНМК-це круто, в них немає композицій, які є гірші, яких слухати можна менше. Є лірика, є драйв, є веселе, є сумне. Вони не штампують пісні і не пишуть щось "аби було". За це, напевно, я їх і люблю. О так, я таки люблю цю групу, хоча і не слухаю їх щодня, не відвідую кожен концерт, але люблю. Це мені щось близьке і рідне.
На концерті я вперше за останні декілька місяців відчула справжнє щастя- виконання пісні "En automne" принесло мені море задоволення, я сиділа з щирочезною усмішкою і справді щиро раділа, як ніколи у житті. Я навіть підспівувала, байдуже, що французької не знаю :) Було неочікувано приємно почути "Вода". Це ж такі пісні,що їх, здається (якщо я не помиляюся, звісно) почути на концертах Танків зараз не можна, а тут такий неймовірний сюрприз. Та взагалі усі пісні були вдало підібрані і ця програма однозначно неперевершена. Ще одним приємним моментом була  підтримка кримчан, яка неодноразово лунала зі сцени. Що ж, можу лише сказати величезне ДЯКУЮ за такий концерт. Був ще біс: "Сюзанна", "На дачу" і просто енергійна улюблена "Файне місто Тернопіль". Люди скакали (в філармонії!), раділи, сміялися, співали. Це було щастя, просте щастя!...
Декілька фото.




Немає коментарів:

Дописати коментар